STRONA GŁÓWNA
  OFERTA
  PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ
  KSIĘGA PODATKOWA
  KADRY
  PŁACE
  REJESTRACJA SPÓŁEK
  LIKWIDACJA SPÓŁEK
  ZAKŁADANIE FIRM
  DORADZTWO KSIĘGOWE
  NADZÓR KSIĘGOWY
  DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA
  SPÓŁKA CYWILNA
  SPÓŁKA JAWNA
  SPÓŁKA Z O.O.
  SPÓŁKA AKCYJNA
  KOSZT REJESTRACJI FIRMY
  CENNIK
  KONTAKT


JAK ZAŁOŻYĆ FIRMĘ?

W zależności od formy, w jakiej prowadzona będzie działalność gospodarcza firmę należy zarejestrować w odpowiednim urzędzie lub sądzie.

Pierwszym urzędem, do którego należy się udać jest urząd gminy (miasta) właściwy ze względu
na miejsce zamieszkania. Tutaj osoby rozpoczynające indywidualna działalność gospodarczą, oraz wspólnicy spółek cywilnych rejestrują swoje firmy. Na miejscu należy wypełnić wniosek
o rejestrację działalności gospodarczej oraz opłatę rejestracyjną vat.

Następnie udajemy się do urzędu statystycznego i składamy wniosek o wpis do REGON. W dalszej kolejności odwiedzamy urząd skarbowy złożenie formularzy NIP, VAT.

Natomiast spółki prawa handlowego podlegają rejestracji w KRS-ie.
Copyright © 2006 by Pierwsze Biuro Rachunkowe Katowice - Wszelkie prawa zastrzeżone